De Vakantie Bijbel Week (VBW) wordt speciaal voor kinderen van 4 t/m 10 jaar georganiseerd. We willen kinderen graag bekend maken met de verhalen uit de Bijbel zodat ze weten wie God is en in contact komen met de liefde van God. De Vakantie Bijbel Week vindt plaats in de herfstvakantie, van dinsdag t/m donderdag in de ochtend (9:30-12:00). Ieder jaar werken we volgens een thema, hier zijn de Bijbelverhalen, knutselwerkjes en het toneel op afgestemd. Tijdens de ochtend luisteren we naar een Bijbelverhaal, we knutselen of doen spelletjes en zingen veel onder leiding van een muziekgroep, daarnaast is er een sketchgroep die het thema nog iets dichterbij brengt door middel van toneel. De donderdagochtend sluiten we af met een maaltijd, dan duurt de ochtend tot 12:30.
Op donderdagavond is er een slotavond, waar ouders, familie en belangstellenden van harte welkom zijn. U kunt dan zien en horen wat we tijdens de VBW met elkaar hebben beleefd.
De zondag na de VBW is er een speciale VBW kerkdienst, deze begint om 9:30. Hier bent u als ouders, belangstellenden en uiteraard de kinderen van harte welkom. De VBW is ieder jaar weer een feest. Zie voor meer informatie de nieuwsberichten die op de website worden geplaatst.

Hieronder kunt u de foto's en film van de VakantieBijbelWeek van 2019, 2020 en 2021 bekijken: Film 2021:

Film 2020:

Film 2019: