Kennismaken   Gemeente   Nieuws   Foto's

Welkom

Goedendag, wij heten u hartelijk welkom op de website van de Hervormde Gemeente Monster.

Onze gemeente is een actieve geloofsgemeenschap, die naast de zondagse samenkomsten diverse activiteiten kent op het gebied van Gemeentewerk, Jeugdwerk, Pastoraat, Diaconaat en Missionaire activiteiten.

Samen zingen op 22 maart

Contact

Mochten gemeenteleden en niet-gemeenteleden, christenen en niet-christenen een telefonisch gesprek wensen, dan kunnen zij bijvoorbeeld onze dominee bellen, ds. Tekelenburg, 0174 - 28 87 82. Per email kan er ook contact zijn via predikant@hervormdmonster.nl.

De uitzendingen van de kerkdiensten zijn terug te kijken via ons YouTube kanaal.

Nieuwe website

Op dit moment wordt er gewerkt aan een nieuwe website, ondertussen zullen op deze website niet alle pagina's meer worden bijgewerkt wat tot gevolg kan hebben dat niet overal actuele informatie is te vinden. Onze excuses hiervoor.