Wie zijn wij
Cursussen
Ik zoek christelijke hulp
  Wie zijn wij

De Hervormde Gemeente Monster is een actieve geloofsgemeente, die naast de zondagse samenkomsten diverse activiteiten kent op het gebied van Gemeentewerk, Jeugdwerk, Pastoraat, Diaconaat en Missionairwerk.
De gemeente bestaat uit ca. 500 meelevende leden. Elke week komen we op zondag samen om God en elkaar te ontmoeten in een kerkdienst. We vinden het belangrijk om samen te zoeken naar wat God van ons vraagt in ons leven. Dit doen we door samen te bidden, de Bijbel te lezen (en uit te leggen) en te zingen. Daarnaast zijn het belijden van het geloof, de lezing van de wet en bidden voor gemeenteleden of een specifiek onderwerp belangrijke elementen uit de zondagse diensten.

Ds. G.M. Bijkerk