Surprise avond Lydia
Jaarmarkt
Kleding richting Roemenië
Vlotvaren
Verkleedpartij en toneel op de Lydia
Gelegenheidsmannenkoor Westland in Delft
  Gelegenheidsmannenkoor Westland in Delft

Dinsdagavond 12 december 2017 trad ons koor op uitnodiging van de organisatie “Lichtjesavond Delft”, voor de 4 keer in Delft op. De bus met 60 personen, waaronder 24 enthousiaste koorleden, vertrok om 19.00 uur naar Delft, waar we om 20.00 uur zouden optreden in de “Oude Kerk”. We hadden in overleg een mooi programma samengesteld met veel samenzang van oude liederen. Alle teksten van de liederen werden op een beamerscherm vertoond en daardoor kon iedereen meezingen. Ook mezzo sopraan Tenira Sturm was deze avond met ons mee en verzorgde met solozang een tweetal nummers. Na 45 minuten zang was ons programma afgerond. We kunnen terugzien op een mooie avond waarin we als koor een stukje evangelisatie konden uitvoeren door middel van onze zang.

Ds. G.M. Bijkerk