Kerkauto
Kinderoppas
Meeluisteren
  Meeluisteren

Tijdens de kerkdienst is het mogelijk om via internet live mee te luisteren.
Ongeveer een kwartier voor aanvang van die dienst ziet u aan de rechterkant de tekst 'live- uitzending' met daaronder de voorganger, het bijbelgedeelte en eventueel het speciale karakter van de dienst.
Mochten bovengenoemde gegevens niet bekend zijn dan staat er 'geen gegevens bekend', het is dan wel mogelijk om mee te luisteren.

Door op de tekst 'live- uitzending' te klikken wordt er een popup venster geopend en wordt er automatisch verbinding gemaakt met de kerk, door op het bijbelgedeelte te klikken wordt het bijbelgedeelte geopend.

Wordt het popup venster niet geopend, of krijgt u een foutmelding? Dan kunt u ook hier klikken:
Live- uitzending openen.

Heeft u vragen over het beluisteren van een kerkdienst of lukt het niet om de dienst te beluisteren, dan kunt u een email sturen naar live@hervormdegemeentemonster.nl.

Diensten archief
In het diensten archief zijn de diensten van de afgelopen maanden te vinden.
U kunt de dienst beluisteren en downloaden, ook is het mogelijk om alleen de preek te downloaden.

Klik hier om naar het diensten archief te gaan.

Ook is het mogelijk om bij dhr. W. Storm een CD van een dienst te bestellen.