Wie zijn wij
Ik zoek christelijke hulp
  Wat doen wij

Kerkdiensten
Elke zondag komen we bij elkaar in twee kerkdiensten. U bent van harte uitgenodigd om deze diensten mee te maken. De diensten beginnen om 9.30 uur en 16.30 uur en worden gehouden in de Grote Kerk op het Kerkplein in Monster.

Bijzondere kerkdiensten: Op 1e Paasdag en 1e Kerstdag willen we in het bijzonder aandacht besteden aan de feiten die dan herdacht worden. Voor de diensten zingen we gezamenlijk passende liederen, waarna de geschiedenis van het Kerst- of Paasfeest op eenvoudige wijze wordt toegelicht. Hiervoor bent U in het bijzonder uitgenodigd!

VakantieBijbelWeek
De VakantieBijbelWeek (VBW) wordt speciaal voor kinderen georganiseerd in de herfstvakantie. Kinderen van 4 tot en met 10 jaar zijn ’s morgens van harte welkom van dinsdag tot en met donderdag. Donderdagavond is er een afsluitingsbijeenkomst, waar ouders, familie en belangstellenden van harte voor zijn uitgenodigd. Op de zondag aansluitend op deze week is er een VBW kerkdienst, waarvoor u én de kinderen van harte bent uitgenodigd! Kijk op de VakantieBijbelWeek pagina voor meer informatie.

Op diverse momenten in de week komen kinderen, jongeren en (jong)volwassenen bij elkaar om samen bezig te zijn rondom de Bijbel en door te praten over het geloof. De kinderen doen daarnaast diverse activiteiten, zoals knutselen, voetballen, etc. Voor meer informatie kijk onder Gemeente